Головна » Файли » Конспекти уроків » 8 клас |
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
|
Мета уроку: - познайомити учнів з поняттям ККД нагрівача; указати шляхи підвищення ККД сучасних нагрівачів; - формувати вміння аналізувати факти, що одержуються в ході спостереження фізичних явищ; стимулювати пізнавальну діяльність учнів; розвивати логічне мислення; показати можливості використання ІКТ на уроках фізики; розвивати навики роботи з інтерактивною дошкою; - виховувати культуру поведінки учнів на уроці. Обладнання і матеріали: 1. Презентаційний супровід, виконаний в програмі Smart Notebook 10; 2. Мультимедійне обладнання (комп’ютер, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка Smart Board). Демонстрації та досліди: 1. Нагрівачі. Віртуальні демонстрації: 1. Перетворення енергії. 2. Нагрівання води на вогнищі. |
Мета уроку: - з’ясувати, як виявляє себе взаємодія тіл, в чому полягає закон інерції, що таке маса тіла, як виміряти масу тіла; - формувати вміння аналізувати факти, що одержуються в ході спостереження фізичних явищ; стимулювати пізнавальну діяльність учнів; розвивати логічне мислення; показати можливості використання ІКТ на уроках фізики; розвивати навики роботи з інтерактивною дошкою; - виховувати культуру поведінки учнів на уроці. Обладнання і матеріали: 1. Штатив з муфтою і затискачем, набір важків, нитка, два демонстраційні візочки, пружина, нитка, скляна паличка, шовкова тканина, аркуш паперу, магніти, металеві ошурки; Програмне забезпечення і обладнання: 1. Презентаційний супровід, виконаний в програмі Smart Notebook 10; 2. Педагогічний програмний засіб «Фізика. 8 клас»; 3. Педагогічний програмний засіб «Бібліотека електронних наочностей. 7–9 класи»; 4. Мультимедійне обладнання (комп’ютер, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка Smart Board). Допоміжне програмне забезпечення: 1. Snagit 10; 2. Xilisoft Video Converter Ultimate; 3. Flash_player; |
|
Мета уроку: -познайомити учнів з різними видами простих механізмів; з’ясувати умову рівноваги важеля, познайомити учнів із застосуванням правила моментів для блоків як різновидів важеля; познайомити учнів з одним з видів простих механізмів — похилою площиною; -формувати в учнів науковий світогляд, розвивати логічне мислення, вміння міркувати, аналізувати, порівнювати й робити висновки. -виховувати охайність записів, формувати інтерес до вивчення фізики, дисциплінованість, культуру поведінки на уроці. |